CUSTOMER EXPERIENCE & LOYALTY MANAGEMENT

Un BootCamp unic în România, destinat companiilor orientate spre client, top & middle management! Antreprenori; Directori Customer Care, Vânzări, Marketing și Call Center; Specialişti în HR şi Calitate

PROGRAM:

Consultanță 2 x 2h – identificare nevoi & monitorizare program
Evaluarea serviciului oferit clienților prin Mystery Shopping / Mystery Calling & via e-mail:
City BootCamp * București

  • O politică orientată spre Client
  • Leadership-ul serviciilor superioare în 7 paşi
  • Implementarea unei proceduri eficiente de relaționare cu Clienții
  • Loializarea Clienţilor, modele de satisfacţie
  • 12 Metode prin care determini Clienţii să revină
  • Angajaţi motivaţi, afaceri profitabile
  • Percepţia Clienţilor – singura realitate a pieţei
  • Metode valoroase pentru a obţine informaţii despre Clienţi şi despre Concurenţă
  • 15 reguli de aur privind “Vocea Clienţilor”
  • Managementul calității în Gestionarea Reclamațiilor
  • “Vocea Clienţilor” – program de măsurare în timp real a percepţiei Clienţilor 365 zile / an
  • Mystery Shopping, baromentru satisfacției clienților și eficienței angajaților

& Studii de caz și Team building – „MISIUNE sub ACOPERIE” / Obiective:

Trainer: Cosmina Voichiţa Meseşan, General Manager la VBS – Business Solutions
Autoarea ghidului “Mystery Shopper” – sigura carte de specialitate publicată din România
Membru ESOMAR – European Society for Opinion and Marketing Research

Detalii suplimentare și înscrieri la:
Tel. 0725 928 600 & 0754 686.291 / E-mail: evenimente [at] solutiideafaceri.ro

Pentru mai multe detalii, informații sau întrebări, vă rugăm să ne contactați.

Înapoi la pagina de training.