Seminar destinat persoanelor care interacţionează la telefon cu clienţii!
20 Octombrie orele 10 – 17 * Hotel JW Marriott, București
Programe personalizate de training – oriunde în România!
I. EXCELENŢĂ ÎN RELAŢIA CU CLIENŢII * LA TELEFON – 3,5 h
Prima impresie la telefon. Arătaţi că vă pasă!
Comunicarea eficientă – Ascultă activ clientul!
Să ne cunoaştem clienţii! Să ne informăm clienţii!
Construirea încrederii în cadrul convorbirii telefonice
Atrageţi printr-o personalitate pozitivă şi plăcută!
II. GESTIONAREA EFICIENTĂ A RECLAMAŢIILOR – 2,5 h
Costul pierderii unui Client
Reclamaţiile – o şansă să remediaţi situaţia!
Etapele rezolvării unui conflict
Importanţa limbajului în atenuarea conflictului
Stai motivat! Atitudinea e mai importantă decât tehnica.
III. TEAM BUILDING – “MISIUNE SUB ACOPERIRE” – 1 h
Studiu de caz: Evaluarea convorbirilor reale prin Mystery Calling
Trainer: Cosmina Voichiţa Meseşan, General Manager la VBS – Business Solutions
Autoarea ghidului “Mystery Shopper” – singura carte de specialitate publicată din România
Membru ESOMAR – European Society for Opinion and Marketing Research
Investiția: 500 Ron / participant / 7 h sau 450 Ron / participant pentru min. 3 persoane de la aceeași companie
Detalii suplimentare și înscrieri la:
Tel. 0725 928 600 & 0754 686.291 / E-mail: evenimente [at] solutiideafaceri.ro
Pentru mai multe detalii, informații sau întrebări, vă rugăm să ne contactați.