Mențineți același standard de calitate a serviciilor prin implementarea de proceduri personalizate!
Construiți proceduri personalizate de “customer care” pentru a vă asigura că oferiți mereu clienților un serviciu excepțional!
În plus, vă vor fi vitale în trainingul de inducție a noilor angajați și în stabilirea indicatorilor de performanță privind calitatea serviciului oferit (KPI).
Vă oferim consultanță în implementarea:
- Procedurilor de relaționare cu Clienții: față în față, telefonic sau via e-mail
- Procedurilor de relaționare cu Pacienții: destinate recepției și personalului medical – clinici medicale și stomatologice
Procesul de stabilire a procedurilor va demara cu stabilirea obiectivelor împreună cu managementul companiei, precum și cu un “diagnostic” a serviciului oferit prin câteva evaluări de Mystery Shopping – pentru a avea o imagine obiectivă și clara, alături de un brainstorming cu angajații din “front line” – pentru a afla detalii specifice și ai determina pe aceștia să accepte mult mai ușor noile standarde.
Pentru mai multe detalii, informații sau întrebări, vă rugăm să ne contactați.