Apariții media & Acreditări

Peste 68% din clienți sunt pierduţi din cauza serviciilor oferite, a interacțiunii umane.

Apariții media:

TVR 1 – Telejurnal, Antena 1 – Observator, Ziarul Financiar Live, Travel Mix
Forbes, HotNews, Wall Street, Business Magazin, Capital, Adevarul, Avocat Net, Horeca etc.

Consumatorul din România, ignorat de industrie.

În ultimii ani, am efectuat în România nu mai puţin de 14 studii de Mystery Shopping pe domenii de activitate precum retail, online, bancar, medical, farma, telecom, învăţământ, transporturi – benzinării sau HoReCA, studii publicate şi în singura carte de specialitate din România, ghidul Mystery Shopper. Citește aici.

Vocea din online – studiu de mystery calling

În ceea ce priveşte stabilirea raportului de încredere, în mai mult de jumătate din cazuri personalul magazinelor online evaluate nu a ştiut să înlăture temerile, nici atunci când evaluatorii au întrebat direct dacă tranzacţia este sigură. Mai mult, 90% dintre operatori nu numai că nu au oferit detalii despre politica de garanţie a produselor recomandate, ci chiar au dat răspunsuri evazive atunci când agentul de mystery shopping s-a interesat de procedura de returnare adoptată de companie. Citește aici.

Studiu: Cum se prezintă hotelurile de 4 si 5 stele de pe litoral: fară baze de date, fară oferte clare și personal nepregătit la recepție

„Ospitalitatea unităților de cazare de pe litoralul românesc a rămas doar o amintire frumoasă și majoritatea turiștilor aleg să își petreacă concediu în străinătate, unde atenția față de clienți face cu adevarat diferența. Oare ne dorim doar un turism de weekend sau suntem dispuși să schimbăm ceva în viitor? Să conștientizăm cu adevarat că investiția în calitatea serviciilor și a personalului sunt vitale nu doar pentru supraviețuirea afacerii, ci și pentru dezvoltarea economiei și a turismului românesc.”, ne-a declarat Cosmina Voichița Meseșan, general manager VBS Business Solutions. Citește întregul studiu aici.

Ce arată studiile de mystery shopping din sectorul medical. Unde greșesc companiile?

Pentru a avea o afacere de succes trebuie să te asiguri că angajații companiei oferă servicii de calitate clienților. Citește în continuare concluziile celor trei studii de Mystery Shopping, relalizate de VBS Business Solutions, care relatează nivelul calități serviciilor medicale din România și cum ar putea fi acestea îmbunătățite. Articolul aici.

Acreditări internaționale:

  • Membru ESOMAR: European Society for Opinion and Marketing Research; 2009
  • Specializare în Cercetări de Marketing: Universitatea din Georgia & MRII – Marketing Research Institut International, MRA, ESOMAR; 2008

Pentru mai multe detalii, informații sau întrebări, vă rugăm să ne contactați.