Percepţia clienţilor poate să nu fie întodeauna reală, însă este realitatea pe piaţă, iar singura cale spre succes o reprezintă implementarea unui program eficient de colectare, gestionare a feedback-ului şi de adaptarea continuă a strategiei la nevoile şi dorinţele celor mai importanţi oameni din business-ul dumneavoastră: “CLIENŢII”.
Deţinem instrumentele necesare realizării unei analize cât mai amănunţite a business-ului, a pieţei, a concurenţei, în ceea ce priveşte percepţia clientului final.
Studii de marketing:
– Net Promoter Score, evaluarea gradului de satisfacţie a clienţilor sau a pacienților
– „Lost Sales”, când ne întrebăm de ce ne pleacă clienții sau de ce nu cumpără de la noi.
– Studii de utilizare şi atitudini
– Testări de concepte şi produse
– Managementul mărcii
– Studiul mediului de marketing şi al concurenţei
– Cercetări privind metodele de reclamă şi promovare
– Studii privind gradul de fericire și implicare a angajaților
Ca instrumente, metode de cercetare recomandăm:
– Mini focus grup-ul, pentru cercetarea calitativă și
– CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing), Chestionarele on line sau cele interceptate în punctele de vânzare, pentru cercetarea cantitativă.
În plus, suntem specializați și pe metode moderne de cercetare, cum ar fi Mystery Shopping sau „Vocea Clienților” – program de măsurare în timp real a percepţiei clienţilor dvs. 365 zile / an.