Comunicarea eficientă cu pacientul - la Recepție

SEMINAR destinat personalului din Recepție & Call Center: clinici medicale și stomatologice

 Sâmbătă 10 Noiembrie 2018 orele 10,30 17 * Hotel JW Marriott, Bucureşti

  • Client versus pacient
  • Comunicarea centrată pe pacient
  • Construirea încrederii la telefon
  • Eficientizarea programărilor
  • Standarde de excelență cu pacienții – în clinică
  • Tipologiile de pacienți
  • Costul pierderii unui client / pacient
  • Comunicarea cu pacienții sceptici.
  •  Gestionarea reclamațiilor
  • Studiu de caz – evaluarea serviciilor prin Mystery Calling

 

T E S T I M O N I A L: “Comunicarea eficientă cu pacienții” este un  curs pe care l-aș puncta cu 5 din maximul de 5, ba chiar aș mai adauga și un + și asta pentru ca înveți să pui în practică diverse lucruri începând de “acum”. Concret, am învățat să am o atitudine pozitivă, să fiu mai creativă și mult mai orientata către pacienți. În momentul de față îmbin mult mai bine partea de customer care cu partea de vânzări și dau încredere pacienților că orice s-ar întâmpla le sunt alaturi. Acum, spun “mulțumesc, Cosmina!” Cu drag, un om mai pozitiv, Roxana  Dental Excellence

 

I N V E S T I Ț I A:   590 Ron / participant / o zi de training

20%  Discount pentru  min. 4 persoane înscrise / aceeași companie

D E T A L I I  &  Î N S C R I E R I:

Tel. 0754 686 291 & 0725 928 600 / E-mail: evenimente [at] solutiideafaceri.ro

Înapoi la pagina de training.