Ghidul „Mystery Shopper”

Elucidează tainele Mystery Shopping-ului!

Cartea “Mystery Shopper” se adreseză agenţilor economici care conştientizează importanţa oferirii unui serviciu excepţional clienţilor pentru sporirea profitabilităţii lor pe piaţă, dar și acelor persoane care doresc să înveţe cât mai mult din tainele Mystery Shopping-ului şi să profeseze în acest domeniu.

Realitatea pieţei româneşti este încă departe de standardele internaţionale de calitate, confirmată şi de cele 13 studii de Mystery Shopping efectuate pe domenii precum: retail, on-line, bancar, medical, dental, farma, telecom, învățământ, transporturi – benzinării sau HoReCa, care sporesc şi mai mult valoarea prezentei lucrări.

Categoria: Business / Ghid * Nr. pagini: 142 * Preţ recomandat: 39 Ron * Anul apariţiei: Martie 2017

Tainele activităţii de Mystery Shopping le-am descoperit acum 12 ani, pe meleaguri îndepărtate, unde serviciul oferit clienţilor ajunge deseori la excelenţă – chiar acolo în “Oraşul Îngerilor”, Los Angeles. Absolvisem în ţară o universitate de renume cu profil economic, însă până la acea dată cărţile de cercetări de marketing de la noi nu ascundeau printre filele lor un asemenea concept. Revenind în 2008 pe meleaguri natale, m-a frapat realitatea pieţei şi lipsa interesului faţă de client al multor antreprenori şi angajaţi. Am crezut atunci cu tărie că pot să schimb ceva, că trebuie să împărtăşesc puţin din experienţa mea acumulată peste hotare pentru a îmbunătăţi serviciile şi a aduce clientul la adevărata lui valoare.” – relatează în filele cărţii Cosmina Voichița Meseșan, General manager la VBS – Business Solutions.

Cartea „Mystery Shopper”, aflată deja la ediția a doua, este o lucrare oportună, necesară, foarte utilă şi cu totul inedită în actualul context economic al României. Succesul ei se datorează modului de tratare a unei problematici inedite în preocupările companiilor – evaluarea satisfacției clienților. Utilizarea tehnicii „Mystery Shopping” poate avea şi la noi un rol important şi un impact considerabil – determinând îmbunatățirea continuă a calității – mai ales în cazul serviciilor.” Prof. univ. Nicolae George Drăgulănescu – Secretar general, Fundația Română pentru Promovarea Calității

Calitatea de Mystery Shopper sau client sub acoperire mi-a oferit posibilitatea de a lua masa gratuit la cele mai bune restaurante din oraş, de a dispune de mici gratuități la cumpărături, totul printr-o muncă uşoară şi incitantă, în timpul liber. În plus, îmi aduc aportul la îmbunătățirea serviciilor oferite nouă, clienților.” Angela Lăpuşte – Economist, mamă şi Mystery Shopper

FORMULAR DE COMANDĂ

Toate câmpurile sunt obligatorii.


Vă mulțumim pentru comanda dvs.

 

Pentru mai multe detalii, informații sau întrebări, vă rugăm să ne contactați.