Domeniul Medical
Relația începe la recepție

Modul în care echipa comunică și empatizează definește experiența medicală încă de la primul apel.

Startul experienței

Ce face diferența într-o clinică de top?

Comunicarea empatică, procesele clare și atenția constantă la experiența pacientului – de la primul apel până în consultație.

Studiile noastre din proiectul „Empatie sau indiferență” arată că 94,6% dintre pacienți consideră vital modul în care medicul comunică. Și totuși, doar 1 recepționeră din 7 reușește să ofere informații clare și să inspire încredere.

Prin training-uri dedicate personalului medical și din recepție, prin proceduri stucturate și adaptate realității din clinică, precum și prin monitorizarea continuă a experienței pacienților, te ajutăm să construiești o cultură centrată pe grijă și excelență care duce la o creștere a profitabilității!

15
Ani de Experiență în domeniul medical
15 ani
Experiență în domeniul medical

De peste 15 ani, echipa VBS cercetează percepția pacienților în clinici și spitale, contribuind activ la îmbunătățirea experienței medicale și la fidelizarea pacienților. Studiile noastre acoperă inclusiv teme actuale precum simptomele Long Covid.

Proiecte de cercetare finalizate
0 +
Interacțiuni client evaluate anual
0 +
Studii medicale
0
Domeniul Medical

Prima impresie se construiește la recepție

De la primul apel până la întâlnirea față în față, recepția este poarta către întreaga experiență medicală. Pregătim echipa ta cu abilități esențiale de comunicare empatică, pentru ca fiecare contact să reflecte valorile și promisiunile clinicii tale.

Comunicarea centrată pe pacient este cheia unui act medical complet. Aceasta îmbunătățește nu doar experiența acestuia, ci și complianța la tratament, care astăzi rămâne la un nivel scăzut, aproximativ 50%. Prin training-uri dedicate, susținem dezvoltarea abilităților de comunicare ale echipei medicale, pentru a crea relații autentice și un mediu sigur, predictibil și empatic pentru fiecare pacient.

Provocări

Pacienții „Google” și cei nemulțumiți – o provocare tot mai des întâlnită

Trăim vremuri în care pacienții vin deja „documentați” de pe Google, cu întrebări analitice și așteptări ridicate. Iar când lucrurile nu merg perfect, nemulțumirea poate escalada rapid. Tocmai de aceea, abilitatea echipei de a răspunde cu empatie, claritate și siguranță face diferența.

Nu toate interacțiunile sunt ușoare, dar toate sunt importante. Te ajutăm cu traininguri aplicate pentru echipa ta – de la răspunsuri eficiente la recenzii, până la transformarea situațiilor tensionate în relații durabile cu pacientul.

Ce spun partenerii noștri

Feedback-ul primit ne confirmă: seminariile și trainingurile dedicate domeniului medical oferite de VBS au un impact real în relația cu pacienții. Află cum ne ajutăm partenerii să creeze o primire profesionistă și empatică încă de la recepție.

Programează-te pentru o consultanță gratuită

Programează-te la o ședință de CONSULTANȚĂ gratuită de 20 minute (pe Zoom), pentru a înțelege și mai bine nevoile tale și ați oferi o soluție personalizată!