Este esenţial ca fiecare companie să investească în
perfecţionarea continuă a angajaţilor săi,
pentru a oferi de fiecare dată un serviciu excepţional clienţilor!
Angajaţii care relaţionează direct cu clienţii fac mai mult decât să aducă venituri firmei, reprezintă imaginea companiei în piaţă, iar dacă reclama negativă ridică costurile pierderii unui client la sume exorbitante, efectul cauzat de pierderea renumelui printr-un serviciu neprietenos poate fi devastator.
a. Program personalizat de training:
Customer Service Excellence x 3
Excelenţă în relaţia cu clienţii – față în față
Excelenţă în relaţia cu clienţii – la telefon & via e-mail
Reclamaţiile şi gestionarea clienţilor dificili
Accesați programa completă aici.
„Misiune sub acoperire” – Fii şi tu Mystery Shopper!
Pornind de la activitatea de mystery shopping, am creat și un nou concept de team building, denumit sugestiv „Misiune sub acoperire”, cu efecte benefice asupra orientării angajaţiilor către client.
b. Workshop manageri / BootCamp:
Customer Loyalty Management sau “Concurenţa ta ştie mai multe despre clienţii tăi decât tine?“
Un BootCamp unic în România, destinat companiilor orientate spre client, top & middle management! Antreprenori, Directori Customer Care, Vânăzări, Marketing și Call Center, Specialişti în HR şi Calitate.
Programa completă aici.
Sistemul medical
c. Comunicarea MEDIC – pacient
Comunicarea eficientă cu pacientul – la RECEPȚIE
Seminar destinat personalului din Recepție & Call Center: clinici medicale și stomatologice.