Vocea Clienților

Program de măsurare în timp real a percepţiei Clienţilor dvs.
365 zile / an (soft inclus).

Prin utilizarea acestui program aveţi posibilitatea să:

  • Identificaţi și prioritizaţi nevoile și dorinţele clienţilor!
  • Evaluaţi noi concepte, idei și soluții!
  • Identificaţi problemele şi oferiţi soluţii în timp real!
  • Analizaţi evoluţia pieţei şi percepţia clienţilor asupra celorlalţi jucători din piaţă, pentru a fi cu un pas înaintea concurenţei!
  • & Loializati-vă clienţii şi maximizaţi profitul companiei dumneavostră!

Imaginaţi-vă Vocea Clienţilor precum o conversație permanentă cu clienţii dvs.!

Încorporarea Vocii Angajaţilor – creşte gradul de implicare şi motivare a echipei dumneavostră.

Există 4 paşi cheie ai programului Vocea Clienţilor: Captare feedback, Analiză, Acţiune, Monitorizare continuă.

Cheia pentru a crea un program eficient „Vocea Clienţilor” este colectarea continuă a informatiilor prin mai multe canale (pe tabletă, social media, QR Code printat pe etichetă sau carte de vizită, link în semnatura din email „rate my services” etc.), analiza acestora şi acţionarea în timp util pentru îmbunătăţirea proceselor din organizaţia dumneavostră, a produselor şi serviciilor oferite.

Ce spun clienții noștri

Pentru mai multe detalii, informații sau întrebări, vă rugăm să ne contactați.